Nu spelar vi Gåfotboll

Tisdag den 1 november spelade det här gänget Gåfotboll...

Vi var 11 glada entusiaster som provade på att spela Gåfotboll, dom flesta tyckte det var väldigt roligt. 

Vill du också prova på så kom till Grusplanen bakom CIK nästa tisdag den 8 november kl 14.00.