SPF Appen

SPF - Appen finns nu i en uppgraderad version. Om din telefon är inställd för automatisk uppdatering laddas den ner utan att du behöver göra något. Men du kan behöva göra en ny inställning

SPF-appen

Appbolaget har jobbat med en ny version av SPF-appen en tid och nu är den klar!. Funktionerna är i stort de samma, men vi har uppdaterat utseendet och gjort det lite enklare att använda appen genom att lägga till en navigering på förstasidan, där man når de vanligaste funktionerna utan att behöva öppna menyn.

Vad innebär då detta för användaren?

Den nya versionen kommer ut som en uppdatering på AppStore och Google Play och hanteras av telefonen som vilken uppdatering som helst. Många har satt sina telefoner på automatisk uppdatering och märker ingenting förrän man startar appen och ser det nya utseendet.

Troligen måste man välja distrikt och förening igen för att få relevant information.