Grötlunch, gympa och vattengympa

På grund av den stora spridningen av covid, influensa RS-virus m.m. just nu så har vi i styrelsen beslutat att ställa in Grötlunchen och skjuta på starten av gympan och vattengympan till vecka 5. Eftersom e-post utskick från medlemsregistret inte fungerar för närvarande så är vi tacksamma om ni hjälper till att sprida denna information till medlemmar som kanske inte tittar så ofta på hemsidan.