Teaterbesök
Nu när samhället öppnar upp igen så börjar vi att planera för teaterbesök igen. Följ länken nedan om du är intresserad av att följa med.
I mars förra året hade många medlemmar biljetter till musikalen "Next to Normal" med bl. a. Helen Sjöholm på Uppsala Stadsteater, men fick uppleva att föreställningen ställdes in pga pandemin. I böjan av nästa år kommer föreställningen att sättas upp igen. Kontakta vårt teaterombud Lillevi om du har lust att följa med och se föreställningen i januari-februari nästa år. Du måste kontakta henne senast 4 oktober.
Lillevis kontaktuppgifter hittar du under Kultur/Teater