Senaste Nytt

” För information till alla SPF medlemmar i Norunda; SPF Seniorerna Norunda har ny FB- grupp som är kopplat direkt till vår förening! FB-gruppen SPF Seniorerna Norundas Vänner har alltså ingen koppling till vår förening ! ” Styrelsen/ Birgitta Ekbom

SPF Seniorerna Norunda. Introduktion Facebook.

Ny Facebookgrupp SPF Seniorerna Norunda. Styrelsen för SPF Seniorerna Norunda har beslutat att starta upp en egen Facebook grupp samtidigt som Facebook gruppen " SPF Seniorernas Norundas vänner" upphör. FB gruppen Norundas vänner har inte haft någon direkt koppling till SPF Seniorerna Norunda och läggs därför ner i samförstånd med Staffan Björk, som administrerat FB gruppen. För att bli medlem i FB gruppen SPF Seniorerna Norunda krävs medlemskap i föreningen. Gruppen ska vara ett forum där information finns om aktiviteter och annat som är på gång i föreningens verksamheter. Medlemmar ska kunna kommunicera och ge information av intresse för gruppen med koppling till SPF Seniorerna Norunda. Den nya FB gruppen öppnas den 15 mars samtidigt som gruppen SPF Norundas Vänner upphör. Välkommen att bli medlem i FB gruppen SPF Seniorerna Norunda!

Uppsala Stadsteater 2024-09-06. "9 to 5"

Hej teatervänner! Ni som missade tillfället i höstas att se 9 TO 5 på Uppsala Stadsteater får nu en ny chans. Har bokat biljetter till fred. 6 sept kl 18, pris 393:- Välkommen med din beställning senast den 22 feb. Betalning sker direkt till mig via swish. 070-2933864 Hälsningar Ulla Roman