Får du inga mejl från SPF?

Vi använder mass-mejl för att sprida snabb information, den senaste månaden har vi i Väsby skickat ut 9 mejl med aktuell information, till alla som har uppgett en epostadress i medlemsregistret. Dessutom har SPF-distriktet skickat ett antal meddelanden. Det är en viktig informationskanal när vi, som just nu, måste informera om inställda/ändrade aktiviteter.

Tyvärr kommer inte alla mejl fram till adressaten. Det kan bero på att brevlådan är full eller att den adress som anges i medlemsregistret inte är korrekt.

Om du inte fått några mejl, kolla om mejl-lådan behöver rensas.

Om så inte är fallet kanske epostadressen i medlemsregistret behöver uppdateras. Det kan du göra på två sätt.

Antingen kan du uppdatera själv så här:

• Gå in på föreningens hemsida: spf.se/vasby
  • Längst upp på sidan: klicka på Mina sidor
  • Logga in på Mina sidor med personnummer och lösenord (om det är första gången du loggar på, anger du ditt postnummer som lösenord. Du blir sedan ombedd att välja ett eget lösenord)
  • Gå in på Ändra medlemsuppgifter. Glöm inte att trycka på Spara uppgifterna längst ned på sidan, när du är klar.

Eller, ring vår medlemssekreterare, Siv Rosenqvist, 070 741 6364, och be henne ändra dina uppgifter. Hon kan också nås på epostadressen info@spfvasby.se