177 deltagare i medlemsmöte

177 medlemmar deltog i månadsmötet i Messingen den 27 mars, då välkända sångerskan Susanne Alfvengren underhöll. Hennes framträdande blev mycket uppskattat.
Pubkvällen på Scandic "Lilla blå" den 13 mars samlade 43 personer. Studiebesöket hos Rydells blommor i Vallentuna var mycket populärt och fick dubbleras. Totalt deltog 90 SPF-medlemmar. 29 personer följde med på studiebesöket hos PostNord i Rosersberg den 15 mars.
Nästa månadsmöte i Messingen äger rum den 24 april, då det blir föredrag om hörseln på äldre dar och musikunderhållning av Åsa Harald och Nils Gustav Lagerkvist. Dessförinnan är det dansafton i Messingen den 7 april med Janssons orkester. Den 2 april kl 16 blir det stor revyföreställning i Messingen med SPF:s duktiga amatörer i Kulpås(c)en.