Välkommen på konsert BERWALDHALLEN - BIG FAT BRASS 29 MARS

Reducerat pris för SPF medlemmar, ännu finns det biljetter kvar.

En av världens främsta trumpetare, Mike Lovatt, hyllar kompositören, arrangören och trumpetaren Billy May tillsammans med brassmusiker ur Radiosymfonikerna i det här världsberömda konsertprogrammet. Läs om konserten här

Börja gärna kvällen i Café Berwald tillsammans med andra SPF-are så att ni kan träffas och umgås. Se specialerbjudandet från Bar & Café Berwald.

Konserten börjar kl. 19:00 och SPF-medlemmar erbjuds följande pris och platser: Parkett, bänk 1-3 och bänk 12-16: 290 kr (ord pris 415 kr)

Köper konsertbiljett med SPF-pris här http://berwaldhallen-partner001.ebiljett.nu/
Vill du hellre boka över telefon – ring oss på 08-784 24 66 helgfria vardagar mellan kl. 11.0017.00. Glöm inte ange att du är SPF-are så får ditt specialpris.
Besök oss: i Berwaldhallens biljettkassa (öppen helgfri mån-fre 12-18) Dag Hammarskjölds väg 3.
För bokning av mat, se info från Café Berwald, observera sista bokningsdag

Varmt välkommen till hela Sveriges konserthus – Berwaldhallen, en del av Sveriges Radio