Välkommen till en eftermiddag i hälsans tecken

Onsdagen den 16 maj kl 13.30 kommer Friskis & Svettis att presentera sin populära satsning Seniorkortet. Stefan Gottberg berättar bland annat om medicinsk Yoga dessutom kommer Reseskaparna att vara på plats. Värdinnorna förser oss med förfriskningar i hälsans tecken. Lotteri på entrébiljetten. Välkomna!

Medlemsmöte i hälsans tecken. Friskis&Svettis presenterar sin populära satsning Seniorkortet, ett prisvärt och trevligt sätt att komma i form.

Sefan Gottberg berättar vad bland annat den medicinska yogan gör för vårt välbefinnande.

Känner du att du vill röra på dig, vandra, cykla etc. och samtidigt uppleva andra platser så finns Reseskaparna på plats.

Våra värdinnor förser oss med förfriskningar i hälsans tecken och det kommer bli lotteri på entrébiljetten.

Som vanligt när det gäller våra medlemsmöten är det Hantverkargården på Skolgatan 54 som gäller.

Har du frågor? Ring Inga-Lill Friberg.

Hjärtligt Välkomna