Inbjudan till föreläsning om demenssjukdomar

Socialförvaltningen och Nynäshamns demensförening inbjuder till årets första föreläsning för anhöriga och övriga intresserade. Onsdag den 8 februari klockan 18.00 - 20.00.
Lokal Samlingssalen, Rosengårdens äldreboende, Fridhemsvägen 8, Nynäshamn. Klicka på rubriken för att läsa mer.

PROGRAM:

Silviasyster Katarina Talts föreläser om olika demenssjukdomar. Katarina arbetar i Hälso- och sjukvårdsenhetens demensteam i Södertälje kommun, samt med certifiering av boenden för Silviahemmet. 

Ingen föranmälan.

Tid: 18.00-20.00