Kom med och gör Grindslanten fortsatt bra

Vill du vara med och fortsätta utveckla verksamheten i vår förening? Nästa år behöver Grindslanten komplettera med nya krafter både i styrelsen och i kommittéerna. Det är garanterat intressanta uppgifter som väntar.

SPF Grindslanten söker dig med nya idéer som vill komma in och dra ett strå till stacken för att göra våra möten, resor och andra aktiviteter fortsatt givande och fortsatt spännande för medlemmarna. Vi har roligt tillsammans i grupper för olika program och vi är så många som delar på ansvaret att ingen behöver känna sig överbelastad.

Tisdag den 12 november klockan 14 är ett tillfälle då du kan träffa valberedningen och nuvarande ordförande på Balders Bröd i Sollentuna Centrum för att över en fika prata om hur det är att arbeta i föreningen.

Tänker du att detta kunde vara något för dig eller för någon du känner, tveka inte utan hör av dig till:

Birgitta Sandberg tfn 072-5578989, lesg@comhem.se eller

Wolfgang Firus tfn 070-5601246, wolfgangfirus@gmail.com