Årsmöte 2021

Årets årsmöte 2021 För SPF Enskede - Årsta.

Årsmöte 2021

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE 2021

SPF Seniorerna Enskede-Årsta kallar till årsmöte tisdagen den 25 maj kl. 13.00.

Plats: Årstapaviljongen, Årstavägen 112, ev. utomhus

Buss 160 till hållplats Ottsjövägen

Eventuella motioner till årsmötet skickas eller lämnas till någon i styrelsen senast den 11 maj 2021.

Årsmöteshandlingarna kommer att finnas tillgängliga på föreningens hemsida senast den 18 maj 2021 samt vid möteslokalen från kl. 12.00 årsmötesdagen. Mötesordningen ser du på baksidan.

Ändringar i upplägget

Det är inte bara datum som är ändrat det här året. På grund av pandemirestriktioner har vi beslutat att bara hålla årsmötesförhandlingar och avstå från såväl underhållning som kaffe med dopp.

Uppmaning till alla

Eftersom vi inte har kunnat träffas har Valberedningen haft ytterst begränsade möjligheter att hitta kandidater till tre lediga styrelseposter, varav en som kassör, och en som sekretrare. Vi ber därför alla att fundera på att anmäla intresse för att delta i styrelsens arbete. Vi träffas första tisdagen i varje månad 10-12. Du som vill veta mer om kassörens arbete kan kontakta vår medlemssekreterare Dagny Söderqvist som efter Björn Svedheims bortgång vikarierat som tf. kassör. För såväl kassör som sekreterare anordnar SPF kurser.

Kontakta Berit Ström, 0704-24 30 02, berit.vidja@telia.com

eller Gunnel Andersson, 08-99 69 69, gunnel@juli.nu

Varmt välkomna till årsmötet!

Styrelsen för SPF Enskede-Årsta