Invigning av Taxinge Slotts nya boulebana
I samband med Taxingedagen på Kristi Himmelfärdsdagen hade SPF Nykvarn fått en förfrågan om vi ville inviga den första och nya boulebanan på Taxinge Slott.
Gänget på bilden var de nio som var där och spelade några timmar. Invigningstal av Märta Dahlberg följdes av ett fyrfaldigt leve för den nya boulebanan och sommaren. Avslutningsvis skålade vi och drack ”bilvänlig” champagne. Även Länstidningen var där och fotade oss.