Följ med ut i skogen på tisdag 19 maj

18-22 maj är Seniorernas Folkhälsovecka. Följ med oss ut i skogen på en kort vandring tisdagen den 19 maj! Du får motion, frisk luft och trevligt sällskap!

Vi startar vid Hökmossbadet och går sedan på stigar i ca 4 km.
Ta kläder efter väder, och gärna lite fika som vi tar när vi är tillbaka vid badet.

Start kl. 9.30 vid Hökmossbadet. Vi är tillbaka senast kl. 12.00.
Ingen föranmälan!
Ledare kommer att finnas på plats.

Välkomna, hälsar
Margareta Lund