Föreningsinformation

MEDLEMSAVGIFT
Medlemsavgiften i SPF Seniorerna Maria-Högalid för år 2023 är 295 kr.
Betala inte avgiften innan du fått en faktura från SPF. När du betalat din första årsavgift kan du via din bank skaffa E-faktura - företagsnamnet är SPF SENIORERNA.

VÄNMEDLEMSSKAP
Vänmedlemskap kan tecknas av den som är medlem i annan SPF-förening men vill delta i vår förenings aktiviteter. Vänmedlemsskap kostar 100 kr och betalas till föreningens PlusGiro 77 88 80-5

FÖRSÄKRING
Som medlem i SPF Seniorerna är du försäkrad om du skulle drabbas av olycksfall då du deltar i föreningens aktiviteter.

ANMÄLNINGSAVGIFTER
Till våra månadsträffar och kulturaktiviteter har våra egna och övriga Söderföreningars medlemmar företräde. I mån av plats kan medlem i annan SPF-förening få delta. Anmälan är bindande. När betalning ska ske i förväg är det viktigt att den är föreningen tillhanda senast angivet datum – först då är bokningen giltig. Vid utebliven betalning går platsen till person på reservlista. Ingen återbetalning sker om du uteblir från aktivitet där deltagaravgiften är inbetalad i förväg.

ÄNDRING AV KONTAKTUPPGIFTER
Om du inte tidigare anmält din e-postadress, byter e-postadress, mobil- eller telefonnummer meddela detta till medlemsadministratören Ewa Dahlman, spfmariamedlemsansvarig@gmail.com eller 070 544 80 80.

FÖRENINGSDATA
- PlusGirokonto: SPF Maria-Högalid 77 88 80–5
- Organisationsnummer: 802409-3349
- Swish: 123 153 64 73