Vandring 260519

Tisdagsvandring 2026-05-19

6 glada vandrare slöt upp trots att det var regn nästan hela dagen. Vi startade från Zinken och gick till Tantolunden och sedan längs vattnet nästan till Hammarby Sjöstad. Planen var att vi skulle vandra vid Sicklasjön. Vi kom dock bara till det höga tornet ”O1”. Där var det varmt och skönt och trevlig utsikt! Det blev ca 5km !
Ledare var: Gunilla Lagerstedt