Snillen spekulerar – Uppstartsträff

Pigg på att diskutera både högt och lågt?

Aldrig har det väl funnits så mycket att diskutera, som i dessa yttersta tider. Politik, kultur, ekonomi etc.

Kom i så fall till Café Koppen i Fruängen kl. 14.00 onsdagen den 12 november för att se om vi blir tillräckligt många för att starta en diskussionsgrupp. 

Hjärtligt välkomna
Peter Norrbohm