Boulen håller på för fullt.

• SPF seniorerna Gästrikland spelade distriktsmästerskap i boule 30/8. Hilles damlag: Maj-Britt Andersson, Louise Karlström, Birgitta Wallberg segrade i damklassen. Hilles mixedlag: Majvor Bergstrand, Staffan Åhs och Christer Murén segrade i mixedklassen.
  • Veronica Eklund, Alf Eklund och Kenneth Bognesand vann SPF Gästriklands seriespel 13 februari 2020
  • På Hille Idrottsplats med mycket sol, gott humör och trevlig stämning spelades Boulematch mellan SPF Hille och SPF Rudan. Hille stod som segrare.