Referat Gubblunken 3 juni

I ett strålande sommarväder samlades vi vid Seniorernas Hus, idag var vi 25 gubbar och 3 hundar, vi gick utmed Strandvägen och följde västra sidan av ån, en filminspelning pågick vid torget så vi fick fortsätta utmed ån och tillbaka till vårt Café där vi avrundade dagen med en fika.
Stort tack till alla som deltog och för en trevlig stund.
Vi ses nästa vecka.
Jim

Bild från dagens vandring