Musik-Cafè 2023-02-09

Musikcafè med Galej dvs Gunnar och Lelle

Musikcafé torsdag 9 februari

Denna blåsiga vinterkväll hade ca.65 personer tagit sig till Mötesplatsen för att lyssna på Galej. Bakom detta namn gömmer sig Gunnar och Lelle. Efter att ha ätit en god landgång fick vi lyssna på många goa gamla låtar blandad med nyare musik. Det blev en härlig stämning med många skratt och en del allsång. Nästa musikcafé blir 9.mars, då Wim Grooten med vokalist står för underhållningen.