Vandring vid Labro Ängar
Vandring den 12 Maj
Vandring på Labro ängar Den 12 Maj.
Hade vi planerat en vandring på Labro ängar för att beskåda den ymniga blommningen. Speciellt Kungsängsliljorna blommar extra mycket i år. Efter tre veckors sol och utan regn kunde man ge sig den på att idag kom regnet. Tre tappra medlemmar kom till startplatsen men vi tog då beslutet att blåsa av dagens vandring. Vi återkommer nästa år. Curt Ahlberg