Inga vågor på torra land

Den tappra promenadgruppen sluter upp vid Humlan så fort det går mot 10-slaget på månda´n. Vid start 18 maj var det 13 personer.

Vi gick mot den trevliga miljön vid vattnet. Paus i den sjösäkra båten på torra land på Brandholmen. Promenader är stärkande så det blev inget plurr.

Text och bilder: Annette Törling

                    Läs mer om måndagsvandringarna