Chuck Berry Mania bjöd på gamla godingar

I onsdags samlades cirka 70 förväntansfulla pensionärer för att lyssna på Chuck Berry Mania och äta räksmörgås med ett glas gott vin till.

Orkestern fyller 45 år i år. De drog igång med ett par gamla godingar som Mary Lou och O Carol. Sen spelade de hits av Elvis, Chuck Berry, Chubby Checker, Beatles m.fl. Det var fullt ös och vi dansade under borden.

Trummisen, Bosse Hurtig, hade en egen liten show som vi skrattade gott åt. Solen sken, akustiken i vår nya lokal var bra och vi gick hem glada till sinnet. 

Text och bild: Eva Bergman

                  Se alla bilder