Kanske “Livsglimtar och foton” är något för dig?

Oj vad vi skrattade och pratade och förundrades idag. Det var premiär för den nya studiecirkeln ”Livsglimtar och foton.”

  • Ett bord fullt med livsglimtar.

Egentligen var vi ingen cirkel för då måste man vara minst tre personer. Och vi var ”bara” två. Inga-Lill Lagerlöf och Ingrid Ek körde på full fart ändå! Tänk så mycket ett fotoalbum kan säga! I stort och smått!

Dörren stod öppen och ytterligare två kvinnor tittade in helt spontant. De blev engagerade och satte sig ned. Och ännu fler spännande Livsglimtar bländade oss!

Cirkelledaren Ingrid Ek ger därför inte upp utan erbjuder fototräff och Livsglimtar några torsdagar till med start den 30 mars kl 09.30

Text: Ingrid Ek