Till dig som är ensam!

Tillsammans mindre ensam! "TME".

Välkommen till våra träffar på Biohusets café

20 januari, 17 februari, 17 mars, 21 april och 19 maj! Kl.14.00

Vi träffas, fikar och samtalar med varandra. 

Min mening är att ni ska hitta vänner som ni kan ta kontakt med, ta en promenad med, gå ut och äta lunch med. Hitta vänner som finns där när du vill ha sällskap eller att ha någon att bara kunna prata med!

Varmt välkommen!

Anmälan till Ami Rosengren 

via e-post: ami.rosengren@telia.com eller sms: 073-637 9797