Sexton på solig vandring.
Sexton glada SPF:are deltog i onsdags-vandringen i Lerbo tjugonde maj. Vädret var det bästa tänkbara, nästan vindstilla och strålande sol med en temperatur på cirka 20 grader.
Vandringen var nästan fem kilometer lång med avbrott för fika på Uvberget där vi även kunde insupa en fantastisk utsikt. Lerboleden bjöd på lite strapatser med några vindfällen över leden där deltagarna passade på att öva ”Perkor”.
Med vänlig hälsning
Ingvar Ek