Senaste månadsträffen.
På månadsträffen den 13 april gästades vi åter av Margareta Jablonski som underhöll oss med en blandad repertoar.
Ordförande Christina tackade henne och sedan bjöd köksgruppen som vanligt på gott fika med smörgåsar och sockerkaka, därefter informerades om kommande evenemang samt lotteridragning med många vinster.