Vandring vid IK Tun, Enstaberga 191122

Fredag den 22 november final på höstens vandringar. November, grått, trist och småregnigt.Trots det var vi 34 personer som med raska steg startade utanför IK Tuns klubbhus i Enstaberga för att avverka några kilometer på motionsslingan.

• Catarina och Margareta värdinnor för dagens goda gröt och smörgås
  • Paus i vandringen - servering av äppeldricka
  • Catarina och Margareta värdinnor för dagens goda gröt och smörgås
  • Paus i vandringen - servering av äppeldricka

Fredag den 22 november final på höstens vandringar.

Efter halva sträckan blev det ett brake. Där serverades en varm dryck med lite tilltugg.

Åter vid klubbhuset blev det lön för mödan bestående av gröt-mjölk, samt en god smörgås. Kaffe och pepparkaka efter det smakade utmärkt.

I ljusens sken upplevde vi en fin gemenskap och en mysig stämning.

Vandrarkommittén riktade ett stort Tack till alla som har deltagit i vandringarna under hösten.

Text: Catarina Ekström
Bild: Ingrid Ericsson

SPF Seniorerna Kiladalen

Fler bilder finns i bildgalleriet klicka här