Vecka 23
Nu har vi haft några riktigt soliga och fina dagar och sommaren har gjort sitt intåg! Vi kan bara hoppas att vädret håller i sig ett tag nu och inte förser oss med allt för mycket regn på onsdag.
På onsdag den 8 juni kl 13.00 möter vi upp på Forssagården för månadsmöte med lotterier, tipspromenad och grillning för de som vill.
Det blir Kalle och Anja som underhåller och ta med egen matsäck!
För er som har svårt att ta er dit så samlas vi kl 12.15 vid 10:an för samåkning till Forssagården.
Välkomna!