SENIORMÄSSA I DAGARNA TVÅ
Nu när pandemin äntligen börja klinga av och vi kan träffas nästan som vanligt igen är också mässorna igång.
I två dagar - tisdag och onsdag den 19 och 20 april har det varit Seniormässa i Stiga Sports arena. Rader av utställare med allt från goda ostar till resor och brandskydd.
Flera intressanta föreläsningar genomfördes också bland annat med berättelser ur Eskilstunas historia.
Text och bild: Torbjörn Gustafsson