Månadsträffen 24 november

Månadsträffen i november lockade ett 60-tal besökare till Bygdegården.

Lisa Sund från Katrineholm besökte oss och gav oss en stark berättelse ur livet.

Efter att ha drabbats av bröstcancer med efterföljande behandlingar deltog hon i Expedition Pink Ribbon. Tillsammans med andra som också överlevt cancern gav hon sig ut på en skidresa över Grönland för att samla in pengar till cancerforskningen.

Hon visade bilder och berättar medryckande om sitt strapatsrika äventyr. 

Tack till kaffegruppen som bjöd på kaffe, kaka och goda smörgåsar.

Text: Anki Pettersson
Bilder: Anders Gustafsson