2019-11-16 Jubileumsfest

• Per Andreasson, här tillsammans med hustrun Birgit, har varit med längst i föreningen

SPF seniorerna Toarp har firat 30 år som förening. Detta skedde med en fest i Toarps församlingshem. 94 medlemmar ville vara med och fira och hälsades välkomna av ordförande Lars Åhman.

Gert Götesson föredrog en kort historik från år som gått och överlämnade blommor till Marianne Johansson, Målsryd, och Per Andreasson, Dalsjöfors, för långt medlemskap. Uno Wihlstrand uppvaktades med blommor för insatser under många år.

Ett bildspel från resor och tillställningar, ihopsatt av Erik Nyström, rullade.

Maten, serverad av restaurang Räven och Rönnbären, var en fröjd för både öga och gom.

Lars-Erik Frendberg underhöll med sång och vitsar. Under skratt och glam utlottades fina vinster på inträdesbiljetten.