Årsmöte måndag 8 februari

Publicerat i Borås Tidning den 20 februari

SPF seniorerna Toarp har haft årsmöte i Toarps församlingshem. 110 medlemmar var på plats. Mötet började med uppvaktning och tack till Ziva Nilsson, som slutar sin tjänst som församlingshems-
värdinna. Marianne Johansson höll parentation för under året avlidna medlemmar, varefter kören sjöng Tysta skyar. Till föreningens ordförande omvaldes Gert Götesson. Styrelsen för övrigt består av Iréne Persson, Eva Carlsson, Eva Rantzow, Ingvar Carlsson, Birgitta Holmberg och Birgitta Snygg. Birgitta Klang och Bo Holmberg är suppleanter Elsa Samuelsson och Uno Wihlstrand av tackades för nerlagt arbete i styrelsen resp. resekommittén. När årsmötet var avklarat bjöds det på smörgåstårta. Efter sedvanlig lotteridragning visade Uno Wihlstrand ett uppskattat bildspel från året som varit.