Julbord 2021

Det efterlängtade julbordet.

SPF Seniorerna Hökerums efterlängtade julbord kunde äntligen genomföras.

Medlemmarna bjöds på glögg och pepparkaka vid ankomsten. Ordförande Timo Stävenborg underhöll med sång och musik innan julbordet intogs.

Medlemmarna kunde avnjuta ett välfyllt julbord med både kallrätter och varmrätter och naturligtvis serverades ris á la Malta. Ett utmärkt julbord som Agnetas kök & catering levererat.

När alla försett sig av det varierande julbordet kom Södra Vings Lucia med tärnor och sjöng traditionella julsånger.

Kvällen avslutades med servering av kaffe och pepparkaka och lotteridragning med blommor som pris.

Ordförande Timo Stävenborg tackade de medlemmar som alltid ställer upp och ordnar mat och fika vid månadsträffar och andra sammankomster, med en gåva.
Han avslutade kvällen med att önska alla en riktigt god jul och ett gott nytt år.

Bilder och filmer från Julbordet den 15 dec Klicka här.