Ordförande har ordet.

Till alla medlemmar i SPF Seniorerna Bogesund

Hej alla SPF seniorer

Nu har årsmötet varit på ett speciellt sätt "Per Capsulam" där jag har fått förtroendet att leda SPF Bogesund. Tackar för förtroendet, nya ledamöter är också Lisbeth Rosén som ny sekreterare och Steen- Åke Larsson som också är webbansvarig.

Tack Roy för ditt ledarskap under din tid som ordförande, tack också till Ingegerd Johansson och Birgitta Thelfer.

Vi väntar på att bli vaccinerade så vi kan komma igång med möten. Det är viktigt för oss att få träffas och få komma igång med månadsmöten luncher och resor och teaterbesök, boule, canasta, bridge och promenader mm.

Det arbetas med aktiviteter som kommer igång så fort vi får mötas. I maj har SPF en Folkhälsovecka 17- 21 maj vi kommer ha någon aktivitet här också där vi träffas.

Håll utkik på föreningsguiden och gå på vår hemsida på nätet SPF Bogesund

Hälsningar Anders Dahlén