Halka och Hamburg

Vi har fått två inbjudan

När temperaturen är uppe och snuddar vid 30 är det lätt att tro att det inte blir vinter men det är bra att vara beredd. Alla ska ha fått ett mail från SPF Skaraborg med en inbjudan till teknik- och halkkörning på Kinnekulle ring. "Först till kvarn" gäller och var och en anmäler sig enligt inbjudan. 
Läs mer här:   Inbjudan halkkörning

Vi har också fått en inbjudan att följa med på en resa till Hamburg, anordnad av SPF ELIN Skövde: 
"ELIN kommer i samarbete med ”Forellenresor” anordna en operaresa till Hamburg i mitten på oktober. För närvarande har cirka 35 medlemmar i ”SPF ELIN” och ”SPF SKÖVDE” anmält sig till denna resa. Det betyder att vi har platser kvar i bussen. Vi har ett antal resenärer som inte tänker gå på opera, men ändå åker med till Hamburg. De betalar givetvis inte någon operabiljett.
Torsdagen den 12/10 är det avresa och vi kommer hem söndagen den 15/10."

Läs mer  här: Inbjudan Hamburgresa