Referat från vandring 5 maj utanför Mullsjö.

Läs referat under bilden

Den nystartade aktiviteten ”Vandring 10-13 km” under ledning av Irene Bergsten lockade 10 deltagare tisdagen 5 maj. Vi startade vår vandring med tåg till Mullsjö. Vi gick Stråkenleden i bra tempo. Leden är väldigt vacker i mycket varierande terräng, men ganska krävande. Efter 13 km väntade en välförtjänt mycket god lunch på Landhs Konditorier. Därefter tog vi tåget tillbaka till Falköping. Avsikten är att det skall bli ytterligare tillfälle till liknade vandring efter sommaren.