Vandring 8 oktober

Referat från vandringen 8 okt

Idag var vi 9 vandrings sugna SPF Pensionärer som mötte upp på Bredablicks parkering. På grund av älgjakts premiären  gick vi utmed bergskanten till Motionscentralens värmestuga där det smakade gott med medhavd fika. Sedan  gick vi tillbaka
till bilarna.