Vandring 8 oktober
Referat från vandringen 8 okt
Idag var vi 9 vandrings sugna SPF Pensionärer som mötte upp på Bredablicks parkering. På grund av älgjakts premiären gick vi utmed bergskanten till Motionscentralens värmestuga där det smakade gott med medhavd fika. Sedan gick vi tillbaka
till bilarna.