Idébanken – programtips från föreningar till föreningar!

I denna tid då Corona-viruset ställer till med stor oreda både i samhället och föreningslivet kan det vara skönt att blicka framåt med planering inför höstens och vårens aktiviteter. På hemsidan under ”Aktiviteter” finns nu en uppdaterad sida med många tips på föreningsaktiviteter och programidéer.

Titta gärna in på Idébanken för inspiration och tips! Vi vill gärna få i fler programtips. Har ni haft lyckade evenemang i Er förening som ni vill dela med er av? Maila era bästa tips (med kontaktuppgifter) till marjolein.spfskane@gmail.com
Vad händer i föreningarna i Corona-tider? När alla planerade aktiviteter och sammankomster har fått ställas in, får man hitta på andra alternativ. SPF Seniorerna Vänkretsen Eslöv har anordnat en promenad/rebus-tävling som blev väldigt uppskattad, läs mer om den i Idébanken.
Distriktskansliet tar tacksamt emot tips på fler föreningsaktiviteter i Corona-tider, som vi kan lägga ut på hemsidan. Maila gärna till distriktskansliet på ovanstående mailadress.
Njut av våren och var försiktig!