Bridgearrangör - Efterlysning

Distriktet saknar en arrangör för årets distriktsmästerskap i bridge.

BRIDGE - EFTERLYSNING

Varje år arrangeras distriktsmästerskap i grenarna boule, bowling, bridge, golf och frågesport (Hjärnkoll). Det har utvecklats en praxis att den förening som årets vinnare kommer från arrangerar nästa års tävling. Ibland uppstår den situationen att det är vinnare från samma förening flera år i följd. Av bland annat det skälet har det gjorts undantag från gällande praxis under senare år.

I år saknar vi arrangör för distriktsmästerskapet i bridge. Hässleholm har vunnit flera gånger på senare år. De har därför stått som arrangörer ett antal gånger och kan inte ta på sig uppdraget att arrangera årets mästerskap. Därför vädjar vi genom detta upprop till en annan förening att ta på sig uppdraget.

Kontakta bridgeambassadören Rolf Nilsson, 0431-103 02, 072-378 52 81 eller rolfinilsson36@gmail.com för vidare information. Det är angeläget med svar före april månads utgång.