Pub träff
TORSDAGEN DEN 21 MAJ KL. 16.00 träffas vi på LUNDGRENS ÖL & SMÖRREBRÖD för vårens sista PUB-TRÄFF.
Det börjar närma sig slutet av vårens programutbud och TORSDAGEN DEN 21 MAJ KL. 16.00 träffas vi på LUNDGRENS ÖL & SMÖRREBRÖD för vårens sista PUB-TRÄFF.
Har du aldrig varit här så är detta ett bra tillfälle att få uppleva den mysiga innergården omgiven av gamla korsvirkeshus. Skulle vädret inte tillåta att vi sitter utomhus så finns det ett 25-platser inomhus i den nyrenoverade lokalen.
Den här gången står följande alternativ på menyn:
Deras fantastiskt goda SKALDJURGRYTA inkl bröd och aioli
En dansk specialitet - 2 röda pölser med bröd, ketchup, senap och rostad lök.
Till båda alternativen får du 1 glas vin eller en öl till ett pris av 150 kr/person.
Uppge vid anmälan vilket alternativ du vill ha. Betalning görs direkt vid ankomst till Lundgrens Öl & Smörrebröd.
Bindande anmälan senast den 17 maj till: spfystad@gmail.com
Väl mött till vårens sista PUB-träff!
Åsa Ehrlin