Årsmöte 2021

Ny information om Årsmötet 2021

Den nu antagna "Pandemilagen" ger SPF Sundet tyvärr ingen möjlighet att genom det kommande årsmötet den 12 februari kl. 13.00 på det sätt som planerats.

Då regelverket på såväl lokal-, distrikts- som nationellnivå föreskriver att årsmötet skall genomföras under februari återstår bara att göra det på ett sätt som minimerar smittspridningen.

Därför kommer föreningens årsmöte att genomföras i form av ett telefonmöte på följande sätt.

• Information om ändringar kring årsmötet samt årsmöteshandlingarna skickas ut till samtliga medlemmar med e-post alternativt brev till de som saknar e-posttill .
  • Samma information läggs ut på föreningens hemsida.
  • Anmälan att deltaga på årsmötet görs till styrelsens sekreterare 070-110 25 50 på dagen innan mötet, för att erhålla aktiveringskoder till telefonmötet. På så sätt kan vi göra kontroll på att endast medlemmar deltar på årsmötet.

Här kan du läsa alla handlingar till årsmötet

På styrelsens vägnar

Josefin Forsberg