Snackoteket startar onsdag 21 augusti
OBS! Inget snackotek i morgon måndag 12 augusti
En ihärdig sommarförkylning gör att vi skjuter på höststarten för Snackoteket. Inget Snackotek i morgon 12 augusti. Start i stället onsdag 21 augusti kl 10-11.30. Därefter var annan måndag och onsdag kl 10-11.30 i föreningslokalen om inget annat meddelas.
I Snackoteket träffas vi i föreningslokalen i Stora Hotellet för att ta en kopp kaffe, prata och bara umgås. Föreningen håller med kaffe och du tar med eget kaffebröd och gärna egen kaffekopp. Ingen föranmälan.