Team Grön

Onsdagen den 28/8 besökte Maj från Vårdcentralen oss
och berättade om vård i hemmet, om de olika teamen som
Vårdcentralen numerar arbetar efter samt vilka tjänster
de kan erbjuda oss.

Vi kunde också få olika broschyrer med information samt
få svar på olika frågon som kom upp under tiden.

Idag fanns också tid för många samtal vid kaffeborden.