Årsberättelse 2019

Till medlemmarna i SPF Seniorerna Sumaros i Simrishamn

Då var vi tillbaka i vardagen igen efter alla helger och jag hoppas att ni vid detta laget har hunnit tagit del av vårt Vårprogram 2020 som distribuerats.

Vi har redan fått rapporter om att anmälningarna till olika aktiviteter har kommit in och det är mycket glädjande att ni är snabba i vändningarna och försäkrar er om plats inför vårens uppstart.

I bifogade Årsberättelse blickar vi tillbaka på förra året och dokumentet kommer tillsammans med övriga dokument såsom Valberedningens förslag till ny styrelse, Resultat- & Balansrapport samt Budget 2020 att finnas till hands då vi slår upp portarna för Årsmötet på Skeppet den 11 februari.

Välkomna med era anmälningar till mötet via mejl eller SMS till Lena Nyrén, lena.nyren50gmail.com eller 070 636 5630

På styrelsens uppdrag
Ronny Larsson