Har ni några idéer??

Ni har som medlemmar i vår förening ett ganska brett utbud av olika aktiviteter att välja på. Vissa är av naturliga skäl mer välbesökta än andra.

Vi i styrelsen har diskuterat om vi behöver öka utbudet.

Det är inte så enkelt att veta vad som kan intressera er. Matlagning eller bakning för herrar och damer, något hantverk eller språk eller om ni kanske vill röra på er under kontrollerade former?

Vi ger inga förslag utan lämnar över det till er. Sedan är det upp till styrelsen att arrangera.

Skriv här nedan vilka nya ämnen eller aktiviteter ni vill föreslå. Lämna in det till någon av oss i styrelsen - eller lägg i vår Idélåda på Äppelgården. Det går bra att göra det anonymt också.

Självklart kan ni också ringa till någon av oss eller skicka e-post till Gertie.stenkula@gmail.com

Tack på förhand!
SPF Seniorerna Kivik
Styrelsen