Digitalt medlemsmöte 9 mars

INBJUDAN TILL DIGITALT MEDLEMSMÖTE

Bästa SPF:are!

Med den nuvarande vaccineringstakten verkar våra förhoppningar om att kunna genomföra fysiska medlemsmöten under våren grusas. Vi har därför börjat fundera på om det är möjligt att genomföra ett digitalt medlemsmöte. Ett digitalt möte kan inte erbjuda den gemenskap och det mänskliga utbytet som ett fysiskt möte ger men det kan, tror vi, bidra till att sprida information och ge en känsla av samhörighet inom föreningen.

Du bjuds in att vara med och delta i ett digitalt medlemsmöte tisdagen den 9 mars kl. 14.00. Mötet kommer att hållas i det digitala mötesrummet Zoom. För att delta behöver du ha en mobiltelefon, surfplatta eller dator/laptop/Mac. Som deltagare i mötet får du en länk via mail och genom att klicka på länken kopplas du in i mötet.

Till detta första digitala medlemsmöte har vi bjudit in vårt kommunalråd, Robert Wenglén, att berätta om vad som är aktuellt inom kommunen, bl.a. den framtida bostadspolitiken. Och annat som är intressant för seniorer.

Du som vill delta i mötet anmäler dig till Christina Hedlund, ninnahedlund@gmail.com, 0708 359059, senast den 4 mars. Vi kommer att ge alla som anmält sig närmare information om hur mötet ska genomföras.

Vi önskar er varmt välkomna!

SPF Seniorerna Gamla Bjered