Den 19 augusti kl 13.30 håller vi det första månadsmötet efter sommaren

Vi träffas i Hörby församlingshem kl 13.30. Representanter från Spsrbanken Skåne kommer att informera om hur man skyddar sig mot bankbedrägerier. Man kommer också att presentera banktjänster, som kan vara lämpliga för oss att utnyttja och hur man använder dem.

Vår sångkör, Da Capo underhåller och vi fikar med tårta.