Måndag 11 Februari 2019 Kl:14.00  Årsmöte i församlingshemmet

Information av Gunnar Göthner om företaget Gunnars Granar.

Sång av Hjärtats Nyckel

SPF Seniorerna Degeberga håller årsmöte den 11 februari i Församlingshemmet i Degeberga. Programmet för dagen är parentation och sång av Hjärtats Nyckel samt sedvanliga årsmötesförhandlingar. Därefter kommer Gunnar Göthner och berättar om sin verksamhet i företaget Gunnars Granar. Sedan blir det kaffe med tårta och lite mer skönsång från Hjärtats Nyckel.
Årsmöteshandlingarna finns en vecka före mötet tillgängliga hos vår ordförande Ingmar Andersson Mickelsholmsvägen 32 i Olseröd. Handlingarna finns då också inlagda på vår hemsida, samt på Facebook.
Alla medlemmar är varmt välkomna.
Ingmar Andersson

JULGRANAR MED HÖGSTA KVALITET
Vi säljer SVENSKA julgranar och granris i parti.
Nu även 4G GRANAR: Gunnars Gröna Granna Granar!
Vi odlar och levererar julgranar med mycket hög kvalitet. Både våra kungsgranar och vanliga julgranar är skötta med omsorg. Gunnars Granar är ett familjeföretag där Bodil och Gunnar Göthner sköter allt från plantering, skötsel och avverkning av julgranar, till administration och kundkontakter. Totalt har vi ca. 170 ha julgransodlingar i Skåne. Vårt företag har lång tradition inom julgransodling, och har verkat i branschen sedan 1982. Genom försäljning av god kvalitet vill vi nå vårt viktigaste mål:
ATT HA MYCKET NÖJDA KUNDER!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

SPF Degeberga höll årsmöte 11 februari -19
Efter parentation med tänt ljus, diktläsning och sång av Hjärtats Nyckel öppnades årsmötet. Det blev ett bra möte med Roland Krantz som ordförande och en valberedning som hade gjort sitt arbete så alla funktioner efter de avgående blev besatta. Efter avtackningar, avslutat möte och kaffe med tårta tog Gunnar Göthner vid och berättade om sitt liv som julgransodlare och om företaget Gunnars Granar. Mer jobb med att odla julgranar än vad vi kunde tro. Ett mycket intressant föredrag, Tack Gunnar för detta.
Eftermiddagen avslutades med lite mer skönsång från Hjärtats Nyckel och lite allmän information till våra medlemmar som var på plats 90 stycken.
Tack till Kaffekommitten och till alla ni som deltog i årsmötet.
Er ordförande
Ingmar Andersson