Inbjudan till webbinarium om webbsidan 1177.se den 7 mars.

Välkommen till ett webbinarium om webbsidan 1177.se. Annelie Birgersson Widin och Jessica Calmerberg, båda utvecklingsledare i Region Östergötland, visar och berättar vilken information du hittar på både den allmänna delen och på mina sidor. Webbinariet vänder sig till medlemmar i SPF Seniorerna.

Se bilaga för mera information och anmälan.
Länk till anmälanLäs bilagan här
Ett tips till föreningar är att se webbinariet tillsammans i egen lokal som har tillgång till teknik, eller prata med Studieförbundet Vuxenskolan om möjligheten att låna lokal och teknik av dem. Då ger ni även de som inte själva kan delta i ett Zoom-möte chansen att ta del av webbinariet.
Om ni väljer att bjuda in flera och se det tillsammans, räcker det att en person registrerar sig och får länk till webbinariet.

Varmt välkomna att anmäla er!
Med vänlig hälsning
Ellinor Lundström